Jump to content

Er det noen som har el-skjema til Windy 9800?

kdtran

Recommended Posts

Er det noen av dere som tilfeldigvis har el-skjema for det elektriske anlegget i Windy 9800 (1985) liggende?

Har nylig kjøpt meg en slik båt, og ser at det er i overkant mye utstyr som er koblet forbi hovedpanelet i salongen. Ønsker å rydde opp i dette og diverse ledningspagetti og det kan godt være at jeg kommer til å dokumentere jobben her på plassen. Må bare få en oversikt over omfanget av jobben først ?

Hei, jeg har samme båten og koblingsskjema tror jeg ikke du finner.

Jeg kan dog prøve å redegjøre litt for det jeg vet. På min iallefall sitter det en batterivender innenfor luken under styrbord klappbord og derfra går strømmen til en sikringsboks rett ved siden av og en kabel går opp til en fordelingsskinne i dash-bordet. Motorenes ledningsnett går direkte fra multi-pluggen på hver motor opp til instrumenter og tenningsbrytere. Det er mange ting som kan være ulikt koblet siden det gjerne er ettermontert, så du får bare spørre.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...