Skipsredar Lars:) Startet 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2014 Har funnet lite historikk om denne båten, men visst jeg har forstått det rett er den produsert av ett par karer i Sandefjord? Tok inn halvfabrikat osv...noen som vet om noen teak versjoner ble bygget? Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 dette er en kjempebåt, jeg har en slik vet ikke hva du mener med teak, men det er sikkert mange løsninger på innredningene på de selv om der er innerliner og således ikke så mange krumspring å ta.. Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 Comet -bever-Morgan. Samme bedrift. Holder til i Sandefjord. Laget også Innredningene. Sitér dette innlegget Link to post
Skipsredar Lars:) Svart 29.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2014 (redigert) Ja det virker som en kjempe båt, har nettopp skaffet meg en med teak overbygg ser du holder nå på med og få oversikt ombord og bygge nye lugarer...noen svakheter jeg bør vite om? begynner og lure på om det finnes noen andre med teak overbygg Redigert 29.Juli.2014 av Skipsredar Lars:) (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.