S/Y Emma Startet 29.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2014 Hei Vi skal ut på langtur, og tenkte å kjøpe abonnement eller ring kontant til Iridium før vi drar fra Bergen neste uke. Vi har en 9555-telefon. Har prlvd å finne en lokal forhandler som kan ordne SIM-kort på dagen, men finner ingen i Bergen. Noen som vet hvor vi kan få ordnet dette? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Simson Svart 30.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 Prøv å kontakte en av disse tre: www.egeland.com, www.navcom.no, www.bme-as.no Alle disse tre selger Iridium, men jeg vet ikke hvor lang tid de trenger på å ordne et SIM-kort. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye83 Svart 30.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 (redigert) Hei, husk å sjekk pris på ringeminutter før du binder deg til en forhandler. Da jeg sjekket dette var det veldig vanskelig å få ringeminutter kjøpt i Norge momsfritt selv om dere de neste årene kommer til å befinne dere i utlandet. Jeg endte opp med å handle hos www.globaltelesat.co.uk der du automatisk får ringeminutter momsfritt når du bor utafor UK. Men det rekker du nok ikke å få til bergen før du drar. Hvis du ikke må ha SIM-kort før du krysser Nordsjøen, kan du få overta mitt SIM-kort når vi treffes på Shetland. Burde være en grei sak å forandre eierinformasjonen på det. Jørgen Redigert 30.Juli.2014 av Popeye83 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 30.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 Det høres ut som en god plan :-) Er sannsynligvis i Lerwick 5. eller 6. august Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.