catano Startet 31.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2014 Hei. Har lastet ned årets kart fra Gulesider på sjøen hd. Betalt for oppgradering får satt av ett waypoint men ikke flere dvs lage kjørerute med flere waypoint. noen som kan hjelpe? mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Kenneth82 Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Fant du ut av det (=er det mulig)? Og er du fornøyd med appen? Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Fungerar bra på www.eniro.se och är gratis. Täcker även det mesta av Norge Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 17.Desember.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 hei. nei finner ikke utav det, så for meg er det bortkastet kr å utvide appen. tar med glede i mot hjelp mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
MaSa Svart 17.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2014 Jeg får det til her, jeg setter første waypoint.Så trykker jeg eller holder inne i ca 2 sek der neste skal være og velg nytt waypoint. Skal i utgangspunktet ikke være verre . Så eneste jeg har merket meg er for hvert waypoint må jeg holde en liten stund på skjermen før den registrerer Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2014 hei. nei finner ikke utav det, så for meg er det bortkastet kr å utvide appen. tar med glede i mot hjelp mvh catano Nja.. du får jo muligheten til å bruke kartene offline, det er jo kjekt. Sitér dette innlegget Link to post
fisk og fanteri Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Gå inn på meny -> rute -> ny rute Gi den et navn om ønskelig Trykk på ruten, så på blyanten (Edit) oppe til høyre. Da kommer du inn i kartet igjen og kan sette så mange waypoint du vil. Den regner og ut hvor lang tid det vil ta ved forskjellig fart. Fin app, verd å utvide :) Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 15.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2016 Enig i at dette er en bra naviapp til en rimelig penge. Jeg har brukt det på et par turer i det siste, og kartene er bra. Det jeg skulle ønske er en bruksanvisning som man kan finne et eller annet sted. Eller kanskje det finnes? Og når man seiler med appen i gang i kurs opp modus skulle jeg ønsket meg at kartet flytter seg mens man seiler. Det gjør det i nord opp, men da er egen båt midtstilt i kartet, uten mulighet til å flytte den 1/3 ned eller noe som er en fordel for mange. Men alt i alt en flott app, men med fortsatt rom for forbedringer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.