Torsen67 Startet 1.August.2014 Link til dette innlegget Startet 1.August.2014 Båten er i fra 1996 og er godt brukt. Skal kun brukes mellom øyene i indre Oslofjord pluss dra noen unger i ring etc. Idag fjernet jeg dekalene på siden med varmluftpistol. Men først prøvde jeg å fjerne det med citrusspray. Det resulterte i at det ble gnidd blåfarge utover skroget som jeg ikke klarer å fjerne helt med acton. Tips om noe som jeg vaske over hele skroget slik den blir hvit igjen? Vindskjermen har også løsnet. Virker som de små foringene som er mellom vindu og skruene har morknet. Noen som vet hvor man får tak i nye? Skal også montere ett lite bryterpanel ifra Biltema. Noen som har en enkel framgang på hvordan jeg gjør det teknisk sett? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2014 Ingen som vet hvor jeg får tak i disse foringene/mellomstykkene til å feste vindskjermen med? Vet liksom ikke helt hva jeg skal google etter her. Vindskjermen skrangler som fy, og jeg har ikke lyst til å bruke hva som helst her. Er redd vindskjermen skal sprekke. Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 1.August.2014 Link til dette innlegget Svart 1.August.2014 Disse foringene er gummiskiver. Så kan igrunn benytte alt du kan finne, som helst tåler litt sol. Event klippe ut noe gummi og borre hull i. TA Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.