olekdale Startet 1.August.2014 Link til dette innlegget Startet 1.August.2014 Er ute å ser på forskjellige båter for å bestemme meg hvilken båt eg skal ha for. Kunne tenkt meg å sett inni en hanse 350. Båten trenger ikke å være til salgs er bare for å se båten inni å få en følelse av hvordan den er. Som om du har eller kjenner noen som kan har lyst å vise frem båten sin gi meg en lyd da. Gjelder hanse 350 eller lignende. Er på østlandet å ser på båter frem til søndag mandag. Greiest om båten ligger på vestlandet,sørlandet,østlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 1.August.2014 Link til dette innlegget Svart 1.August.2014 Se også etter Hanse 370 om du får anledningen Sitér dette innlegget Link to post
olekdale Svart 1.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2014 Ja mulig vi tar en tur å ser på den 370 i Oslo. Men vil gjerne se 350 og. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.