makkomann Startet 1.August.2014 Del på Facebook Startet 1.August.2014 (redigert) På mandag slenger vi seilbåten på sjøen. Planen er som i tittelen. Tar gjerne imot informasjon om hva vi kan forvente oss av trengsel og tips på denne ruten. Sikkert noen som har vært i traktene i sommer. Mangel på båtplass gjør at jeg velger å ikke ha båten ute hele sommeren men setter den ut, seiler tre uker, tar den opp igjen. Resten av året står den tørt i låven :) På forhånd takk Redigert 1.August.2014 av makkomann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
makkomann Svart 3.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2014 Der er vel ikke en eneste en som har vært på disse stedene i sommer da........... Sitér dette innlegget Link to post
bc45 Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 (redigert) I Skagen kan du nok forvente at det er en del båter, med du får alltids plass. I Vesterø havn på Læsø er det langt fra fullt- se link til webkamera http://laesoe-vejr.dk/default.aspx Regner med at det samme gjelder for Anholt. Redigert 3.August.2014 av bc45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 moderat trengsel i aug. vil jeg tro. nettopp vært ute tre uker i juli, men ikke så langt syd i år. opplevde ikke at det var fullt i havn noe sted, men mye folk på land ja. Sitér dette innlegget Link to post
makkomann Svart 3.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2014 Godt å høre. Det er trivelig med folk men fint å kunne ligge longside og ikke køe overalt. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 På vei hjem fra den runden nå. Dog ikke vært på Anholdt. Ikke noe problem å få plass. Eneste plassen jeg måtte ligge for anker med hekk mot kaia var i Skagen for snart 2 uker siden. Ellers Longside plasser. Ligger i Kungshavn nå, her virker det som om sommeren er over, nesten tom havn. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.