Jump to content

Mercery 60hk 4takt fusker

selco18_

Recommended Posts

Bytta til meg en båt en 16 fots skjærgårdsjeep med 60 hk4 takt mercery .var ute for teste den i går. Startet ok og virker grei på dorge fart, men så fort man gir gass og skal oppi i fart kutter den eller bare fusker . Ved slippe opp gassen og gi på igjen kan den plutselig gå opp i plan men virker kun på full gass, slipper man av gassen stopper den. Starter alltid igjen me engang. Motor fungerte helt fint før jeg fikk den. Hva kan skje me en motor når den blir kjørt 2 timer på henger. Pluggene er hvite. Kan noen hjelpe meg me tips? Eneste jeg har gjort er å fylle v-power 99 og det bør ikke ha noe betydning meg bekjent.

VET du at motor fungerte fint før du fikk den, eller er dette selgers ord (?) En kjøretur på henger skal ikke ha noe å si.

Hvilken årsmodell er motor, og har den vært i jevnlig bruk eller stått lenge? Du skriver plugger er hvite, de skal jo være mer lysebrune på farge. Sjekk at plugger er OK / rett type.

Ville begynt med en rens og sjekk fra bensintank og framover. Tømt og rengjort tank, sjekket slanger koblinger og funksjon blære, tømt / byttet bensinfilter, drenert forgassere. Du åpner lufteskrue på tank fullt opp? Hvis ikke forbedring når gjort dette, tatt av og rengjort forgassere grundig med forgasser-rens og blåst ut av alle dyser og luftkanaler.

Hvis ikke dette hjelper, bør en begynne å sjekke på komponenter i tenningssystemet for feil.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...