ToreSB Startet 2.August.2014 Link til dette innlegget Startet 2.August.2014 Jeg er på vei opp en vindstille Oslofjord i kveld, og må fylle litt bensin for å komme helt hjem til Oslo. Vet at Fuglevik (ved Moss) har kortautomat, men hvordan er det i Son, Drøbak og Moss? Jeg holder rett over 4 knop når jeg går for bare motor, så jeg har lyst på minst mulig omvei. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 2.August.2014 Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Det er så mange av disse stedene hvor det kun går å fylle i åpningstiden. Håpløst egentlig. I selve Drøbak er det ingenting, men du har hos Heitmann rett nord for drøbak. Ellers så skal det vel være noe på Filtvet også. Sætre er stengt utenom kioskens åpningstid. Jeg ville ringt til son gjestehavn Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 2.August.2014 Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Sætre har tlfnr til innehaver på døra. Han bor rett i nærheten - er han hjemme så kommer han. Men i dag er det jo lørdag.... Med liten kanne kan noen liter også bæres fra bensinstasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 2.August.2014 Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Heitmann ved Drøbak har 24/7, det samme har Kavringen litt lengre inn mot Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
ToreSB Svart 2.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Takk for tips. Det kom en liten østavind til unnsetning, så nå holder jeg 5 knop med halv gass. Da er det ikke umulig at jeg kommer helt hjem. Hvis ikke, blir det fylling på det siste tipset her. Sitér dette innlegget Link to post
ToreSB Svart 2.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Stemningsbilde fra en nesten vindstille Oslofjord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.