Rune Hovland Startet 2.August.2014 Link til dette innlegget Startet 2.August.2014 Noen som vet hvem som produserer eller selger davitere av den typen som er rørformet og kan senkes ned i skroget ( 2 ledd ) ?Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Davitere hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Frese på Svart 2.August.2014 Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Benzoni. Vet ikke om de produseres lenger Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 2.August.2014 Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Det stod et sett på finn nylig. Fant ikke annonsen i farten. Stiv pris på dem. I følge annonsen kostet de over 41 tusen pluss avgifter nye. Glad jeg har dem allerede hos meg. Veldig praktiske... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Øya Svart 2.August.2014 Link til dette innlegget Svart 2.August.2014 Benzoni i Italia. Har sånne på Nimbusen vår. Mener på at det ihvertfall er en svensk forhandler. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Rune Hovland Svart 3.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2014 (redigert) sidemoderator har endret overksiften her :) Jeg har denne typen davitere men har problemer med å forstå hvordan man skal legge opp tauverket i disse , er det noen som har dissse montert med tauverk og som eventuelt kan legge ut ett bilde av systemet ? fant fabrikksiden men det var ingen nedlasting av manual på siden.. Redigert 3.August.2014 av Rune Hovland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.