Asbjørn Huus Startet 2.August.2014 Del på Facebook Startet 2.August.2014 Hallo! Tiden er inne for og kjøpe nokre nye vannski, men skal eg vere heilt ærleg har eg ikkje peiling på vannski. Nokon som har anbefalinger til kva som er bra? I sofall link? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Røilen Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 (redigert) Kommer litt an på hva du skal bruke den til. Dette ville vært min innkjøps spesifikasjon: Under skal skien ikke være flat den skal ha en "hulkile", bananform på fremføre halvdel er også fint. Jeg liker også at det er såle i bindingen, dvs at man ikke står rett på Skien. Redigert 3.August.2014 av Røilen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn Huus Svart 3.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2014 Takk, men kva meina du med at skiene skal ha ein "Banan" forming framme vil det øke stabiliteten eller noko slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Røilen Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Når du ser på skien fra siden har den fremre delen en fasong som en banan og ikke som en vanlig ski. Kall det gjerne en veldig lang skitupp. Den går bedre i vannet, så enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.August.2014 Del på Facebook Svart 4.August.2014 ekstra tåhempe på ene skia, samt "tunell" utforming under - etterhvert så du blir flinkere så kan du da gå over fra 2 til 1 ski Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Asbjørn Huus Svart 8.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.August.2014 Takker! ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.