Drømmende Startet 3.August.2014 Del på Facebook Startet 3.August.2014 Kan Origod 2000 brukes til å få litt varme i små styrehuster eller fungerer dei kun til koking? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Nei, det kan nok ikke det dessverre, vil bli endel lukt/gass når det brukes. Dessuten er det jo ikke helt bra med en åpen flamme. Det er iallefall min erfaring, har et ditto med 2 bluss og det lukter selv om man bruker fin fyr. Kan tenkes at det også vil dugge på vinduene Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Det blir varme, men stinker noe helt forferdelig! Vurderte en seilbåt som jeg slo fra meg fordi stanken satt kraftig i salongen også når brenneren ikke vart tent. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Jeg har brukt det under kalesjen. Ble godt og varmt, men du må lufte hele tiden. Skal investere i en gassovn istede i høst da de er litt raskere.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Drømmende Svart 3.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2014 Ok, takker for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.