octagon Startet 3.August.2014 Link til dette innlegget Startet 3.August.2014 Sitter og følger med på Finn og har studert det en stund for å si det slik, nå har jeg fulgt mye med på NB 820 Combi og NB 870, Det som jeg sitter tilbake med er faktisk at de NB 820 Combier som har vært ute i markedet er høyt priset i forhold til hva jeg kan få en 870 for. Er det andre som har sett det samme ? Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 3.August.2014 Link til dette innlegget Svart 3.August.2014 Konkluderte med det samme i fjor høst når jeg var på jakt etter båt. Se egentlig ikke noen grunn til å velge 820 combi når prisforskjellen er så liten... Sitér dette innlegget Link to post
Erik Berg Svart 3.August.2014 Link til dette innlegget Svart 3.August.2014 Kommer litt ann på hvordan en skal bruke båten og til hva. Husk på at (etter min mening) er de fleste, både 820 og 870, litt undermotorisert. 220 hester i 820 og 290 i 870 er de beste alternativene. Har selv en 870 med 220 hk yanmar, det er litt i minste laget med lastet båt. Ellers er det en fantastisk båt som absolutt er å anbefale.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.