Maika Startet 19.April.2005 Del på Facebook Startet 19.April.2005 Jeg vil bygge et instrumentpanel. Dette blir en kasse med fire sider og en front. (Baksiden blir åpen.)Toppen ønsker jeg å lage buet slik at den står i stil med buen på kahytten. (Jeg tror buen vil ha en radius på ca. 2 meter.) Hva slags materiale burde jeg bruke som lar seg bøye uten å etterhvert sprekke opp? Vil f.eks. en tynn teakfiner-plate som jeg pakker inn i epoxy e.l. holde over tid? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 19.April.2005 Del på Facebook Svart 19.April.2005 tynn dyvinicell eller dette lette isolasjonsmaterialet som de bruker til sandwich konstruksjon Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 19.April.2005 Del på Facebook Svart 19.April.2005 Med radius på 2 meter bør det gå bra og bruke finer om denne ikke er for tykk! Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 19.April.2005 Del på Facebook Svart 19.April.2005 gå til ei modellsjappe(bil-båt-fly) og se på de finerene de har...de har mangelags finer helt ned i 1.5 mm... noen av disse kan bøyes helt ned til 2" rør... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.