Fredrikhu Startet 4.August.2014 Link til dette innlegget Startet 4.August.2014 Jeg har nylig skaffet meg en Suzuki DT30C 1995. Har fått start på motoren men finner ikke ut hvordan jeg skal få koblet på hånd-gassen til motoren. Det går to vaiere fra utsiden av håndgassen, til innsiden av motoren. Der mangler jeg noen deler for å koble på vaierene for at det skal fungere. Klarer ikke finne ut hvilke deler. Noen som kan hjelpe? Legger ved ett bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Fredrikhu Svart 4.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2014 Hadde satt stor pris på hjelp om noen har ide om hva jeg trenger her Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Wirene skal hukes innpå det svarte hjulet,som har stag fram til forgasseren. Sitér dette innlegget Link to post
Fredrikhu Svart 5.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Da ser det ut som at det er en brakett som mangler for å kunne skru fast vaieren slik som på bildet ditt Lars K. Jeg får tredd selve vaieren dør den skal være, men det ligger løst og må festes en plass. ser ut til at motoren min mangler den braketten. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Ja,ser slik ut. Hvis du går inn på boats.net og finner motoren din der kan du finne braketten du mangler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.