skhauge Startet 5.August.2014 Del på Facebook Startet 5.August.2014 Skal lage til NMEA gateway og må inn med en multi link breakout kabel ved instrumenter. For å koble inn denne bør eg ta poler av batteri for å legge "all" strøm død eller kan eg koble inn breakout kabel uten dette? Da naturligvis med tenning av og batterivelger i av posisjon. Om det ikkje har betydning for EVC system kan eg godt ta av batteriene. Det tar 2 min å få koblet dette. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Jeg regner med at du har hovedstrømbryter til motoren. Når denne er av er systemet strømløst. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 5.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2014 Det er iallefall helt dødt i alle lamper og system om eg setter tenning på og batterivelger står i av posisjon. Så er vel berre å gå i gang... Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Kjør på. Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 5.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2014 Dette gikk veldig bra. Koblet inn y splitter og laget nmea nett. Satte på strøm, på tenning og da kommer garmin 720s med diverse spørsmål om motordata. Nå viser alle parameter i plotter i egen meny. Om noken vil gjer samme jobben har eg gode forklarende bilder/dokumenter. + og - til nmea og resten er plug and play. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.