Madserazzi Startet 5.August.2014 Link til dette innlegget Startet 5.August.2014 (redigert) Hei Har snapdavit festene på badeplattformen på båten, men har kjøpt ny jolle og trenger kun pads og bøyler til gummijolla. Alle steder jeg har forespurt har vært utsolgt eller har det ikke. Eneste alternativ har vært komplette sett til over kr 2000,- og det føles litt unødvendig når jeg kun trenger det som skal festes på gummijolla. Angående limet som brukes for å lime pads til gummijolla, må man kjøpe dette spesiallimet til PVC båter? Innbiller meg at Tec7 kan brukes til dette som så mye annet. Noen som vet? Redigert 5.August.2014 av Madserazzi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Jeg vet Bakken i Drammen selger dem separat Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Nettbåt har. Og helt sikkert fler. Pass på du velger rett pad til båten. Pvc? http://webshop.nettbaat.no/products/pvc-pad-til-quick-davits---1-stk Sitér dette innlegget Link to post
fredrant Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Hei! Du skriver ikke hvilken type daviter det er, men dersom det er Weaver får du kjøpt alle deler separat her: http://tendermarine.no/ Tror ikke Tec7 er tilstrekkelig sterkt til formålet. Det kan bli mye belastning på pads'ene, så spesiallimet er absolutt og anbefale Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Nei, så vidunderlig er ikke tec7 Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
ivar Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 ville også brukt PVC lim (2 komponent) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
skhauge Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Har sett folk prøve med feil lim. Det går til h... etter kort tid. Ikkje spar penger på dette. Det lønner seg ikkje. Kjøp 2 komp pvc lim. Det blir ekstremt sterkt om du følger oppskrift. Eg brukte betong blokk stein og satte på pads etter liming. Dette ble som støpt. Sitér dette innlegget Link to post
Madserazzi Svart 5.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Nettbåt har. Og helt sikkert fler. Pass på du velger rett pad til båten. Pvc? http://webshop.nettbaat.no/products/pvc-pad-til-quick-davits---1-stk Takk for svar alle sammen! Da ble det pads, bøyler, lim og splinter fra nettbaat.no til ca 1/3 av prisen av et fullt sett. Tec7 lar jeg da være å bruke. Er en pvc gummi jolle fra seaking marine, silver marine tror jeg den heter, så jeg bestiller pvc pads som i linken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.