kointa Startet 5.August.2014 Link til dette innlegget Startet 5.August.2014 Begynner å planlegge neste års båtferie, og vil da få båten fraktet opp kjapt og trygt til Trondheim. Sendte en henvendelse til Ulven rederi, fikk svar dagen etter 7 tonn, 30 fot, 3 meter bred er båten, og da ble prisen Kr 17000.- + moms. Og da sørger mannskapet for sikring på dekk slik at jeg slipper styret med krybbe. synes prisen var fullt akseptabel, båten blir løftet opp i Fredrikstad, og sjøsatt i Trondheim. Noen billigere ? neppe Og rederiet driver tydligvis godt med en gjennomsnitt alder på 6 år for sin flåte. Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Jeg fikk det desidert billigste tilbud fra Seines rederi, løfter fra/til hav og har krybbe ombord. Seines Rederi Spedisjonsfirma Torvgata 38, 8004 Bodø 75 50 41 50 Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Andresh Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 Brukte selv Ulvan Rederi fra Trondheim til Stavanger i fjor. Knirkefritt og anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 (redigert) Vi tar samme jobben på egen kjøl nå. 4 døgn, 3 mann, 150-200 liter diesel. Men det er fra Grimstad. Jeg fikk tilbud fra 2 som driver med båtfrakt lokalt i Grimstad. 25-30000 med bil fra Grimstad. Redigert 5.August.2014 av finnarne (see edit history) Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.