Kloppine Svart 21.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Gratulerer! Normalt ikke alvorlig om impeller ryker men skjønner ikke helt hvorfor det skulle ryke sånn, ville sjekket om eksosslanger osv har smeltet pga mangleende vann og dermed kjøling. Lukta det svidd gummi/plast? Tipper en hadde glemt å åpne for kjølevannet? Tusen takk:) Det var ein mekaniker der, som gjekk god for at det ikkje var noko som vart øydelagt, så me får håpa han ikkje var kjøpt og betalt;) Sambuaren min hadde åpna for kjølevatnet, sa han, så det var ikkje det. Men takk for tips. Båten ligg i Stavanger hjå selgjaren endå, og vert liggjande der ei veke eller to til. Me skulle egentleg flytte den til eit vennepar på Jørpeland, men sidan det vart litt kluss, så fann me ut at den berre kunne ligge der den ligg, det var greit for selgjaren. Me skulle oppatt til Bergen med ein skokk med ungar, så for at det ikkje skulle bli seine kvelden fann me ut det var best. Eg er foreløbig kun brukandes til fender, så min bedre halvdel skal ha med seg ei som er båtkyndig for å hente båten om ei helg eller to. Nokon som veit om vinteropplagsstader i Bergen med ledige plassar, forresten? Gledar meg stort til å få skuta "heim":) Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Du kan høre med Askøy seilforening, der ligger vi med Maxien om vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Kloppine Svart 21.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Veit nokon kor "høg" ein Mamba er? Det står maks høgd 3,10 m på heimesida til vinteropplagsplass på Garnes t.d.. Sitér dette innlegget Link to post
Kloppine Svart 21.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Takk, der skal eg sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.