sorro1 Startet 19.April.2005 Link til dette innlegget Startet 19.April.2005 Jeg har lekasje i flere vinduer.Ser ut som det lekker i pakninger/tetninger. Vinduene er montert med aluminiumslister som er skrudd på innsiden. Kan noen si meg hvor jeg kan få tak i nye tetninger Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 19.April.2005 Link til dette innlegget Svart 19.April.2005 Har du forsøkt å skru til alle skruene i vinduslista?? Det var alt som skulle til for å tette noen smålekkasjer i min båt. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 19.April.2005 Link til dette innlegget Svart 19.April.2005 jeg har i alle fall fått rådet om å skru ut rutene, fjerne gammel tetning, legge butylgummi som pakning og skru det inn igjen.... Skal teste det på Maxi'en før jeg leverer den... 1/2-geir Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.