Roger og Olina Startet 7.August.2014 Link til dette innlegget Startet 7.August.2014 Hei Folkens. Noen som kjenner igjen denne gearkassa og kan si meg navnet på den? Den står veldig vansklig til, så får ikke lest av. Hva er disse to slangene til? Den står på en Bedford 330 5,4l Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 7.August.2014 Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 Ser ut til å være et Hurth gir, og det er mulig at du kan finne betegnelsen her: http://www.merequipment.com/products/zfhurth-marine-transmissions.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 Takk for det Fjord28cs Da er jeg ett skritt videre. har vært på siden du sendte link på og google. men finner ikke noen som er helt lik og jeg kommer ikke til for å se noe nr ol. Planen er å få byttet olje, men må vite litt om gearet før jeg kjøper Olje. Forrige eier husket ikke... Hva er disse slangene da? Oljekjøler? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 7.August.2014 Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 Det er vel bare å følge slangene så ser du nok om de ender i en oljekjøler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.