Lynvinge Startet 7.August.2014 Del på Facebook Startet 7.August.2014 Tenker å bytte ut motoren min med en nyere motor og vurderer salg av den jeg har nå. Hva kan man forlange for denne motor? 1998 Mercury 50hk 2takt, lang stamme, powertrim/tilt, el.start, kontrollboks og kabler til 17' båt. Ny impeller. Sitér dette innlegget Link to post
kodalse Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Vanskelig å si noe om det i dag etter at HK avgift er fjernet på nye motorer. Men når vi ser på finn at båter 15 - 18 fot med Mercury 50HK 2-takt selges fra 13000 - 25000 vil jeg tro at du må godt under 10K for å få solgt den. Kanskje du kan få 6000 -7000 for den, men jeg ville som kjøper prutet på den prisen. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Dersom den er i fin stand, så burde den kunne selges for mer enn 10 tusen, nærmere 15 mener jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Lynvinge Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 (redigert) Da er det kanskje best å parkere den i kjellern for overhaling og bruk som reservemotor Takk tkb, det var mere det jeg ville se for meg Redigert 7.August.2014 av Lynvinge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Dette var lave priser, prisen på en 6-8 hk totakter ligger jo i området opp mot 10k. Det er vekten som betyr noe for de små. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Lynvinge Svart 7.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2014 Får prøve på finn.no å se om noen fatter interesse for den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.