Røilen Startet 7.August.2014 Link til dette innlegget Startet 7.August.2014 Har anskaffet scan tool fra Rinda men er ute av stand til å lokalisere diagnose porten - tips? Rinda sier at det er denne, men den er hunkjønn på samme måte som Scan tool kontakten Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 7.August.2014 Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/MEFI/MEFI%204%20&%204B%20DIAGNOSTIC%20MANUAL%20(L510005P).pdf Kontakten er lik den du viser til men det er to like. Tror den sitter fremme på babord side på motoren foran ECU'en. Kan ligge litt gjemt bort og har en annen plugg tilkoblet. Jeg kjøpte en lysdiode på Clas ohlson og en liten bryter og lagde en hjemmelaget tester. Den gjør samme nytten. Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 7.August.2014 Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/MEFI/ Her kan du lese litt om hvordan det er koblet og hvordan du leser ut og sletter feilkoder. Sitér dette innlegget Link to post
Røilen Svart 7.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 (redigert) Takk DD, da har jeg litt å lese på I mellomtiden har jeg funnet den ;-) Det var utrolig mange forskjellige slike blindplugger av forskjellige varianter på denne motoren Redigert 7.August.2014 av Røilen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 7.August.2014 Link til dette innlegget Svart 7.August.2014 Ja, det er egentlig ikke så komplisert, det er bare det at motoren er laget med mange options. Allt er til noe men ikke alt er i bruk. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Krabbefiskeren Svart 3.April.2015 Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Hei, Jeg vurderer å kjøpe diagnose tool, til min MPI motor. har dere et tips om hva jeg bør kjøpe og hvor jeg kan kjøpe det rimelig? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.