nordan family 27 Startet 8.August.2014 Link til dette innlegget Startet 8.August.2014 (redigert) Har anskaffet en Suzuki totakt 15 hk til jolla, og tenkte å søke etter kit til å koble til rattstyring og ekstern kontrollboks. Forhandler skulle ha 2300,- for dette, så jeg håpet å finne det på ebay eller noe. Men jeg forsto på forhandler at dette var veldig tilpasset den enkelte motor, så jeg trenger å finne frem til riktig artikkelnummer. Finnes det en nettside eller katalog hvor jeg kan manøvrere meg frem? Det skulle vel være over alt hell om kitet fra dagens Totatsu 9.8 totakt passer over. Har ikke forsøkt - men har forstått at gass-opplegget er på andre siden av Suzukien. Nå befinner den ene seg i garasjen og den andre i daviter bak moderskipet, men ut i fra hukommelsen skal dette ikke passe. Redigert 8.August.2014 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Du kan jo søke opp din motor / årsmodell på boats.net. Ligger som regel greie sprengskisser her med delenummer. Vet ikke hvor mye det er å spare på å handle derfra kontra norsk forhandler. Fikk pris på likeretter/laderegulator til en Yamaha 9,9 sport hos norsk forhandler, var på kr 1100,-. Har bestilt denne nå på boats.net til ca 550,- spenn, men med frakt, toll og mva blir vel prisen omtrent den samme. Men tenkte å prøve for å se hva totalen blir. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 16.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2014 Da har jeg gransket nettsiden og bestilt, så håper jeg det passer. Summen drar seg opp også her når frakt, gebyr og moms kommer på, men vi får se hva det ender på. Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 17.August.2014 Link til dette innlegget Svart 17.August.2014 I følge en kamerat som har handlet ganske mye på ebay, skal det ikke være tollavgift på motordeler. Ikke fått mine deler ennå, ble sendt via Florida for et par dager siden. Skal sjekke hvordan det blir med toll, og evt forsøke å få refundert dette hvis Posten legger til avgift for dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.