zooper Startet 8.August.2014 Link til dette innlegget Startet 8.August.2014 På min nye bruktbåt fant jeg i dag en liter eller to med diesel i kjølsvinet. Dette mistenker jeg at har akkumulert seg over flere titalls timer med motring fra en eller flere lekkasjer (jeg er helt i startfasen med mine undersøkelser). I min jakt på lekkasjen fant jeg at det går to drivstoffslanger fra tanken og til to forskjellige steder på motoren. Den ene slangen går ut fra toppen av tanken og den andre fra bunn av tanken via et filter. Jeg håper noen kan forklare meg hvordan dette henger sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Diesel har retur for ubrukt drivstoff og det går gjerne tilbake til tanken, på toppen. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Chris284 Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Ha Ha, ser det er en tråd til med samme emne og trådstarter. Er det flimmer på pekefinger? Ser flere andre poster flere ganger samme tråd. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Chiefengineer Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 En "tur" og en "retur". Ser ut som at du i tillegg til disse også har "utur", men du finner nok ut av saken.:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.