stein erik olsen Startet 8.August.2014 Link til dette innlegget Startet 8.August.2014 Heia.Lurte på om det er noen hær som har myra 21 fots båt?Når jeg går med min båt så blir eksosutløpet bak båten under vann?er dette normalt eller har jeg for stor motor?(33hk yanmar)nvar under vann på lav fart å.... Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 9.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 ingen som har erfaring med en slik båt??? Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Har ikke sånn båt, men kanskje utløpet er for nærme vannoverflaten ? Sitér dette innlegget Link to post
Dolviking Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Ikke slik båt men skjønner ikke hva som er problemet? Eksos under vann er bare en fordel både mhp lyd og for å unngå at den trekker inn i copit. Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 9.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 joda blir jo mindre lyd...men tenkte kanskje at motor ikke får full effekt....kanskje det ska være slik på disse båter.....at eksosen går under vann når man går.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.