Walter_S Startet 19.April.2005 Link til dette innlegget Startet 19.April.2005 Jeg bare spør! Er ikke dette en Sjømann 22 ??? Med påsatt "Hardtopp" av underlig "ørevarmer-fasong". Det er like før "flybridge-versjonen" kommer også.....Noe for Dilla? For å ha i samlingen sin, tenkte jeg på. Aldri sett en Sjømann 22 med hardtopp før! Denne heter altså Tidan 22 i Sverige...... Se annonsen: http://www.blocket.se/view/4839961.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Batdilla Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 He, he... artig. Sjømann 22 HT. Det neste blir vel Sjømann 22 HT AC og Sjømann 22 HT AC Fly... Er ikke helt overbevist om fasongen på hardtop'en, men en liten hardtop er faktisk ikke så dumt. Skulle jeg hatt Sjømannen min vesentlig lenger, hadde jeg kanskje lagd en liten hardtop på den. Tidan 22 er, som du skriver, det Sjømann 22 kalles i Sverige. Jeg tipper dette må være en ettermontert hardtop. Artig bilde - blir printet umiddelbart og vist fram til Dillerinnen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.