Kaptein_Kaos Startet 9.August.2014 Link til dette innlegget Startet 9.August.2014 Jeg ønsker: 12 Volt 24-26" Innebygget RiksTV tuner CI slot til Cam PVR funksjon HD oppløsning Innebygget DVD spiller er ikke prioritert men det skader jo ikke om det er... Er det noen som har erfaringer/anbefalinger ? Er det mye forskjell på LED vs LCD ? Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 10.August.2014 Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 (redigert) Når jeg bodde i min forige båt kjøpte jeg en helt grei LCD tv i størrelsen du etterspør oss europris for ca 1500 for et par år siden. denne koblet jeg opp med riks-tv, antenneforsterker, antenne osv. tror hele pakken kom på ca 2500-3000 og fungerte utmerket i 1,5 år når jeg bodde i båten og regner med det fungerer like bra enda. Nå er båten solgt og er nå blitt Båtboer igjen for andre gang, så skal selv oppgradere med tv og ser ingen grunn til og ikke gjenta sist kjøp Redigert 10.August.2014 av Alternes.. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Alternes.. Svart 10.August.2014 Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 Her ser du Tv,n. jeg hadd. Rimelig grei denne Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Key Freak Svart 10.August.2014 Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 Det er vel LED som gjelder. Lavere strømforbruk enn LCD. Jeg har den minste fra Finlux. Fungerer helt utmerket! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
fredrant Svart 10.August.2014 Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 Har en 22 fra Finlux, og den fungerer utmerket. Har alt du etterspør, og lavt strømforbruk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 10.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 Da ser det ut til at det blir en 24" Finlux med FullHD, LED, DVD og PVR funksjon om ingen har bedre tips... Mvh: Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.