Asbjørn Huus Startet 9.August.2014 Link til dette innlegget Startet 9.August.2014 Hallo! :) Eg har ein Utten D55 2008 mod, har invistert nye høytalere til båten, Marine Boss 200W, dei gamle var berre 40w (sony) som eg følte kunne trengt og bli bytta ut. Men problemet er at lednigane sine koblingar er for små, men eg er og redd at ledningane i seg sjølv er for tynne for Watt kravet til dei nye høgtalarene. Om nokon har vore borti like saker eller har formeiningar om saka, takker for svar! :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Lodding.. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Kravet til kabling henger også sammen med hva forsterkeren kan levere. Om du fortsatt har den samme, vil ikke kravene ha endret seg noe særlig. Det er ikke høyttalerne som leverer strømmen. Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn Huus Svart 9.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Takker! Men kva prosidyre er eg nødt til og gjennomføre for og få riktig krav til høgtalarane? :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Bare å koble de på kablene;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
H80 Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Hva slags forsterker er det du har, og hva er arealet av tverrsnittet på kablene du har i dag? Hvis du kun har en typisk "bilstereo", er det vel tvilsomt om du merker noen forskjell på å oppgradere høyttalerkablene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.