Edvin Ruden Startet 10.August.2014 Link til dette innlegget Startet 10.August.2014 Ikke min annonse, men et tips: her blir det gitt bort en 20 fot With mahogny trebåt, er vel ikke mange av de..: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49725468&searchclickthrough=true&searchQuery=uten%20motor Kan bli en stilig båt igjen, men den høye kahytten er nok ikke originalt. Har et bilde/tegning av modellen da den var ny, er vel derfor jeg ser det er en With! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 10.August.2014 Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 "Noe arbeid må påregnes"! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Edvin Ruden Svart 10.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2014 (redigert) Kan sende bildet jeg har på E-post til de som lurer på hvordan båttypen så ut ny. Redigert 10.August.2014 av Edvin Ruden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.