Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 13 minutter siden:

Og for å dra DIY til proffesjonelt nivå så kjøper du dampestrømper i samme slengen. Vrenger 3-4 bleier inn i hver strømpe. Setter knute og fester så en hyssing i som du bruker som "tampongtråd" hvis oljebleia ligger på et vanskelig tilgjengelig sted. 

Haha, det har jeg gjort allerede :) 

I båten min er det litt trangt å komme til helt under motoren. Tok meg sporenteks en tur til nærmeste OBS for å kjøpe meg ei strømpebukse. Men jeg ble veldig forskrekket, for strømpebukse er ikke bare strømpebukse. Forskjellige grader og gram av både det ene og det andre. Da måtte jeg selvsagt spørre om hjelp, og dette var en av de gangene der ordene kom før hauet :) Sa til henne at jeg skulle ha ei strømpebukse som jeg skulle legge bleie inni. I det ho så rart på meg og rygget et skritt kom jeg til å tenke "Å nei hva sa jeg nå" :) Men når jeg forklarte henne det litt mere inngående så skjønte hun hva jeg mente og anbefalte meg en type. Men det er ikke å stikke under en stol at ho så litt rart etter meg når jeg forlot butikken :) 

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 3 minutter siden:

Og for å dra DIY til proffesjonelt nivå så kjøper du dampestrømper i samme slengen. Vrenger 3-4 bleier inn i hver strømpe. Setter knute og fester så en hyssing i som du bruker som "tampongtråd" hvis oljebleia ligger på et vanskelig tilgjengelig sted. 

Haha, det har jeg gjort allerede :) 

I båten min er det litt trangt å komme til helt under motoren. Tok meg sporenteks en tur til nærmeste OBS for å kjøpe meg ei strømpebukse. Men jeg ble veldig forskrekket, for strømpebukse er ikke bare strømpebukse. Forskjellige grader og gram av både det ene og det andre. Da måtte jeg selvsagt spørre om hjelp, og dette var en av de gangene der ordene kom før hauet :) Sa til henne at jeg skulle ha ei strømpebukse som jeg skulle legge bleie inni. I det ho så rart på meg og rygget et skritt kom jeg til å tenke "Å nei hva sa jeg nå" :) Men når jeg forklarte henne det litt mere inngående så skjønte hun hva jeg mente og anbefalte meg en type. Men det er ikke å stikke under en stol at ho så lott rart etter meg når jeg forlot butikken :) 

• Create New...