Jump to content

TECSUP lader / landstrøm - noe er galt

Jomes

Recommended Posts

Heisann gutter. Nedenfor viser jeg her hvilken lader jeg bruker til batteriene i min båt. Denne HAR VÆRT utrolig flott, den har ladet godt, og jeg har brukt denne når vi har ligget til kai med landstrøm rundt omkring. Nå virker den ikke mer. Tidligere hadde jeg et el system i båten som gav kun 12,9 V under drift med dynamo, laderen var alltid tilkoblet batteriene under drift. Jeg synes jeg da hadde for lite ladestrøm under motorkjøring og ordnet dette , Nå ligger den rundt 13,8 - 14 under motordrift.

Jeg trur rett og slett denne laderen ikke har tålt å få spenning , eller så mye spenning INN da denne laderen har vært koblet til batterier under drift.

Det som skjer nå er at hvis jeg kobler til 220 V, så lyser lampen DEF og 100% , viften starer, så slukner det ved at lampen 100 % slukner først, så lyser DEF, men ebber ut, blir svakere og svakere til den slukner. Så er den død. Det er 2 stk sikringer i den, begge er hele også, Hva kan være galt ?

bilde

"Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen".

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...