eibr Startet 11.August.2014 Link til dette innlegget Startet 11.August.2014 Til høsten flytter jeg tilbake til Longyearbyen med et relativt langt tidsperspektiv. I den forbindelse vil jeg ha båt på plass til neste vår, primært til bruk for turer i og utenfor Isfjorden. Jeg har fartet en del med båt rundt omkring der oppe og har prøvd litt av hvert - og har foreløpig sett meg ut Polarcirkel 560 eller 660. Jeg har vært på produsentens hjemmesider men finner ingen liste over forhandlere i Norge. Jeg vet at IGP (Spitsbergen Travel) i Longyearbyen forhandler Polarcirkel, men det kunne vært interessant å snakke med forhandlere på fastlandet ikke minst for å søke råd og få innblikk i deres erfaringer med denne båttypen. Er det noen som vet hvem som forhandler Polarcirkel-båter i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 12.August.2014 Link til dette innlegget Svart 12.August.2014 Vi har en del polarcirkel båter på jobb 5-6 stk eller noe. En ting skal sies det er noen fantastiske sjøbåter! Kan undersøke hvor vi har handlet dem frA. Mener og huske st de ble sendt ned fra Mo i Rana iallefall. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.