ehrnst Startet 11.August.2014 Link til dette innlegget Startet 11.August.2014 Noen som vet om private eller firma de stoler på som kan ta en slik jobb. Jeg kvier meg for å gjøre det alene første gang, og i og med jeg bor i Oslo og båten ligger på Sætre kan det bli noen kjøpe bomturer utpå høsten. Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 14.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 Ingen, holmen slipp sa det var best jeg kom med båten på henger, dette blir nok vanskelig, har ingen bil eller henger til å trekke denne båten. Vollen båtservice hadde ikke mulighet, grunnet alt for mye arbeid på andre båter Sitér dette innlegget Link to post
jansentry Svart 14.August.2014 Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 holmsbu marine, steins bil og båt, eller så kan jeg vise deg hvordan dette gjøres. Mvh Erik Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 14.August.2014 Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 Bavaria 32 sport, har lagt ut en god forklaring med bilder på dpe. Jeg brukte disse forklaringene selv. Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 14.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 Takker for svar, da skal jeg sjekke litt mer. Dph er så og si det samme? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.