tobixen Startet 12.August.2014 Link til dette innlegget Startet 12.August.2014 Jeg var dum nok til å ha på meg pølseredningsvest sist jeg falt ufrivillig i sjøen ;-) Jeg husker ikke helt hva jeg betalte for et sett med gasspatron og salttablett, men på vei ut av Maritim stusset jeg litt over om ikke det annonserte tilbudet på utsiden av butikken for en hel pølsevest var billigere enn gasspatronen jeg hadde kjøpt. Det undrer meg litt at disse patronene skal være så dyr - f.eks., store CO2-patroner til brusmaskin er jo forholdsvis billig sammenlignet med disse småpatronene! Finnes det muligheter for å få kjøpt rimeligere? Neste spørsmål - hva gjør jeg med den utbrukte patronen, er det bare å kaste i restavfallet, eller finnes det noe slags returordning for disse (slik som med gasspatroner for brusmaskin - der får man rabatt ved kjøp av ny dersom man leverer inn den gamle)? Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Zhik Svart 12.August.2014 Link til dette innlegget Svart 12.August.2014 Du kan bare kaste gasspatronen og utløseren som vanlig avfall. Det er ikke noen returordning for disse. Et sett med gasspatron og utløser skal normalt koste 250-300 kr. Du får ingen ny oppblåsbar kvalitetsvest for den summen. Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.