Cruzern Startet 20.April.2005 Link til dette innlegget Startet 20.April.2005 Jeg har et 290 drev fra ca. 1985. Drevet er overhalt og ombygd til duoprop. Endel irr., men ellers i bra stand. Er det noen som vet hvilken pris jeg kan ta? Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Sjekk under deler på finn.no, eller andre nettsteder med lignende oppføringer. Brukte drev fra 10 000 til 40 000, noen med garanti og andre uten. Drev er ekstremt vanskelig å prissette. Nye drev er dyre, brukte drev som havarerer koster nesten like mye å overhale som et nytt drev, og overhalte drev med garanti er sannelig ikke mye billigere enn nye de heller. I mine øyne er det da bedre å kjøpe overhalingsobjekter til rimeligere pris, spesielt om man er litt fingernem sjøl. Nok en gang en stor takk til forumets egen Kjelli, som tok med de to gamle drevene fra sin import-båt til meg! Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.