Legend Startet 20.April.2005 Link til dette innlegget Startet 20.April.2005 (redigert) Hei alle sammen. Jeg har akkurat kjøpt meg et prosjekt i Danmark som jeg skal frakte til Norge i begynnelsen av Mai. Jeg tror kansje at dette er den eneste av sitt slag i Norge, men dersom det hadde vært flere med slik båt så hadde det jo vært morsomt. Se på bildene og gi tilbakemelding dersom Dere vet noe. Båtypen heter POSILLIPO ANTIQUA 38. En Italiensk rikmanns cruiser fra 1973. Redigert 20.April.2005 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 (redigert) Linkene virker ikke, muligens du ikke kan ha "mellomrom" i filnavn? (Var for kjapp, de virker, bildene var nok ikke lagt inn ennå) Redigert 20.April.2005 av fredivar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Tok meg friheten å endre litt på navnet på billedfilene, de inneholdt prosent-tegn. Ellers et tips til alle: Når man skal legge inn bilder i innlegg så bruk Bilde-knappen. Ellers vil ikke selve bildet bli vist, kun en link. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Gratulerer og lykke til med flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Nok en Italiener på forumet ... graturerer med ny båt ..... Posillipo Rizzardi laget, og lager fremdeles nydelige båter ... litt større i dag da ... men hvis jeg ikke tar mye feil, så har du fått tak i et fartøy som har høy standard på tre-arbeider, og alt annet interiør... samt at alt utstyr ombord bør være av høy kvalitet ... hvilke maskiner står ombord ? ... og etterhvert, så kunne det jo bli interessant å se bilder fra interiøret... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
giver Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Hei Hyggelig at det kommer "one-off" motorbåter hit til Norge. Jeg har selv en båt som jeg mistenker ingen andre har her. TARQUIN TRADER-39 Hvis det er flere som har slike båter, kunne dette være tråden for presentasjon og erfaringsutvekslig. Anskaffing av deler etc. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Legend Svart 20.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Takk for tilbakemeldinger. Tilbakemelding til Drivemaster. Du har helt rett. Det er høy kvalitet på trearbeidet i denne båten. Desverre har det blitt litt vannskjøttet i de senere år, men ikke umulig å tilbakeføre til fordums prakt. Det sitter orginalmotorer i. 2 stk Perkins diesler type TV8.510 med Twindisc 506 og V gear. Til Giver: Jeg er temmelig ny på denne siden, men det hørtes interesant ut å kunne utveksle erfaringer med våre one off båter. Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Så båten til salgs på nettet...drømte om at kansje om noen år kan jeg kjøpe en slik en! Lykke til med flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Marton Svart 21.April.2005 Link til dette innlegget Svart 21.April.2005 (redigert) ]Kun en av denne også?? Gallart 1050 Spansk 81 mod. Redigert 21.April.2005 av Marton (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.