Jump to content

ENESTE I NORGE?

Legend

Recommended Posts

:flag:

Hei alle sammen. Jeg har akkurat kjøpt meg et prosjekt i Danmark som jeg skal frakte til Norge i begynnelsen av Mai.

Jeg tror kansje at dette er den eneste av sitt slag i Norge, men dersom det hadde vært flere med slik båt så hadde det jo vært morsomt. Se på bildene og gi tilbakemelding dersom Dere vet noe.

Båtypen heter POSILLIPO ANTIQUA 38. En Italiensk rikmanns cruiser fra 1973.

Bilde

Bilde

Redigert av Ingar (see edit history)

Nok en Italiener på forumet ... graturerer med ny båt ..... Posillipo Rizzardi laget, og lager fremdeles nydelige båter ... litt større i dag da ... men hvis jeg ikke tar mye feil, så har du fått tak i et fartøy som har høy standard på tre-arbeider, og alt annet interiør... samt at alt utstyr ombord bør være av høy kvalitet ... hvilke maskiner står ombord ? ... og etterhvert, så kunne det jo bli interessant å se bilder fra interiøret...

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

:smiley:

Takk for tilbakemeldinger.

Tilbakemelding til Drivemaster. Du har helt rett. Det er høy kvalitet på trearbeidet i denne båten. Desverre har det blitt litt vannskjøttet i de senere år, men ikke umulig å tilbakeføre til fordums prakt.

Det sitter orginalmotorer i. 2 stk Perkins diesler type TV8.510 med Twindisc 506 og V gear.

Til Giver: Jeg er temmelig ny på denne siden, men det hørtes interesant ut å kunne utveksle erfaringer med våre one off båter.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...