Kristina III Startet 14.August.2014 Link til dette innlegget Startet 14.August.2014 Jeg hadde båten til service og opplag hos en større aktør i Drammen. Der presterte de å bruke høytrykk på teak i cockpit. Resultatet er at det gikk av en flis på gulvet, ca. 6 cm lang. Er det noen som har innspill på om eller hvordan dette kan fikses? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.August.2014 Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 Jeg ville hugget ut litt med et stemjern, limt på en teakflis med lignenede struktur under hardt press og pusset jevnt. Sånt gjør jeg ofte. Prøv for all del ikke med formtre eller sparkel! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Kristina III Svart 14.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 Takk NilsPils, det høres fornuftig ut. Det er uansett tid for å pusse ned gulvet, så jeg får ta det i løpet av høsten. Da gjenstår bare å finne ut hvor man kan få tak i et teak-stykke med lignende struktur. Jeg burde ikke ha solgt den gamle dørkarmen i teak fra huset mitt etter oppussingen..:) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 15.August.2014 Link til dette innlegget Svart 15.August.2014 (redigert) Jeg har en skrotkasse med teakrester. Der vil du sikkert finne noe brukbart, men det er i Gjerdrum nord for Oslo........... Jeg kan jo sende deg noen biter av forskjellig slag hvis du ikke får tak i noe selv. Redigert 15.August.2014 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.