Jump to content

Marine Utstyr = nedtur ??

bare lek(k)er

Recommended Posts

Det er godt mulig at jeg er "surmaget" og svært negativ nå, men jeg hadde sett frem til utrolig gode åpningstilbud på bla kartplottere fra MarineUtstyr. Husker jeg ikke feil flagget han med rabatter på opptil 60 % ?! for kort tid siden. Jeg har pr. NÅ ikke sett annet at han ligger 5 - 6% under Veil (villedene) pris. En slik strategi kan jo ikke være spesiellt forretningsmessig klokt, med mindre han lever av besøk på siden sin, og ikke salg?? Det er klart 60 % rabatt trigger interessen for å sjekke sidene hans. Spesielt for oss som jakter pris for å spare lommeboken! :nonod:

Mvh

Kjip trebåteier som fortsatt ønsker seg: Kartplotter, nye Winsjer,Autopilot, Sprayhood, nye seil, Rulleforstag, kjøleboks osv. osv. Men som ikke er helt klar for å betale mere for dette enn han betalte for båten :rolleyes:

Sånn er det, lokkemat. Admiralen to innersvingen på Elkjøp her om dagen. De lovet billigste pris på en TV, hvilket det ikke var. I morgen skal jeg en tur til Moss å hente 2000 kroner som vi betalte over billigste markedspris. Damen er om seg, man er imponert.

Hulda har forresten en Robertson AP 200 Sail med elektro/hydraulisk styremaskin. I h.h.t. det jeg har funnet på nettet er greia beregnet for (seil)båter opp til 20 tonn. Jeg vil heller ha noe mer moderne.

Sånn er det, lokkemat. Admiralen to innersvingen på Elkjøp her om dagen. De lovet billigste pris på en TV, hvilket det ikke var. I morgen skal jeg en tur til Moss å hente 2000 kroner som vi betalte over billigste markedspris. Damen er om seg, man er imponert.

Hulda har forresten en Robertson AP 200 Sail med elektro/hydraulisk styremaskin. I h.h.t. det jeg har funnet på nettet er greia beregnet for (seil)båter opp til 20 tonn. Jeg vil heller ha noe mer moderne.

Penger spart(tjent) er penger man kan bruke på andre ting. Dingser til båten f.eks. eller kanskje :drink: ?

Jeg er ute etter en liten rorkult pilot...

Det er godt mulig at jeg er "surmaget" og svært negativ nå, men jeg hadde sett frem til utrolig gode åpningstilbud på bla kartplottere fra MarineUtstyr. Husker jeg ikke feil flagget han med rabatter på opptil 60 % ?! for kort tid siden. Jeg har pr. NÅ ikke sett annet at han ligger 5 - 6% under Veil (villedene) pris. En slik strategi kan jo ikke være spesiellt forretningsmessig klokt, med mindre han lever av besøk på siden sin, og ikke salg?? Det er klart 60 % rabatt trigger interessen for å sjekke sidene hans. Spesielt for oss som jakter pris for å spare lommeboken!  :nonod:

Husk at MarineUtstyr.no drives av en 17-åring, så jeg ville ikke tatt lovnader om gibort pris og andre utsagn for god fisk uten videre. Klart det er gøy å leke butikk...

Husk at MarineUtstyr.no drives av en 17-åring, så jeg ville ikke tatt lovnader om gibort pris og andre utsagn for god fisk uten videre. Klart det er gøy å leke butikk...

<{POST_SNAPBACK}>

Den der var ufin synes eg..

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, den var MEGET ufin.

At han som står bak er 17 år bør kun tale til hans fordel - tenk bare hva 17 åringer ellers ofte "utretter"....

Men det er mulig at det å arbeide med båter og båtutstyr har en magisk virkning på ungdommer; vi har jo minst ett stjerneeksempel her på baatplassen - ja nettopp, jeg tenkte selvfølgelig på EysteinD.

Med vennlig hilsen POSEIDON

<{POST_SNAPBACK}>

Vel; det var nå ikke vondt ment på noe vis. Jeg prøvde bare å utrykke at man kanskje ikke kan forvente at en kjellerbutikk som drives av en tenåring har samme grad av seriøsitet som "ordentlige" forretninger. Vedkommende som driver sjappa har jo, etter hva jeg har lest, også gjort det helt klart at dette er hans hobby og at hans ambisjoner er å gå helt andre veier...

<{POST_SNAPBACK}>

Røkke var vel 16 da han satte igang for alvor. :seeya:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...