bare lek(k)er Startet 20.April.2005 Link til dette innlegget Startet 20.April.2005 Det er godt mulig at jeg er "surmaget" og svært negativ nå, men jeg hadde sett frem til utrolig gode åpningstilbud på bla kartplottere fra MarineUtstyr. Husker jeg ikke feil flagget han med rabatter på opptil 60 % ?! for kort tid siden. Jeg har pr. NÅ ikke sett annet at han ligger 5 - 6% under Veil (villedene) pris. En slik strategi kan jo ikke være spesiellt forretningsmessig klokt, med mindre han lever av besøk på siden sin, og ikke salg?? Det er klart 60 % rabatt trigger interessen for å sjekke sidene hans. Spesielt for oss som jakter pris for å spare lommeboken! Mvh Kjip trebåteier som fortsatt ønsker seg: Kartplotter, nye Winsjer,Autopilot, Sprayhood, nye seil, Rulleforstag, kjøleboks osv. osv. Men som ikke er helt klar for å betale mere for dette enn han betalte for båten Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Vel, det står nå tydelig at tilbudene vil vare fra 1. - 28. mai. tj Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 hvis dem da ikke har fått kjeft av importører da, de liker jo ikke så særlig at andre selger så billig! Jeg har inntrykk av at båtutstyr bransjen er litt lik den dekkbransjen! Dere husker sikkert han som selger så billige dekk i Oslo (tror jeg) som fikk kjeft av importørene! Vel, vi får vente og se! Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 20.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Joda, riktig at åpningstilbudene kommer først om (nesten) 14 dager. Lurer på hvor mye han selger frem til da??? Venter i spenning Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Sånn er det, lokkemat. Admiralen to innersvingen på Elkjøp her om dagen. De lovet billigste pris på en TV, hvilket det ikke var. I morgen skal jeg en tur til Moss å hente 2000 kroner som vi betalte over billigste markedspris. Damen er om seg, man er imponert. Hulda har forresten en Robertson AP 200 Sail med elektro/hydraulisk styremaskin. I h.h.t. det jeg har funnet på nettet er greia beregnet for (seil)båter opp til 20 tonn. Jeg vil heller ha noe mer moderne. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 20.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Sånn er det, lokkemat. Admiralen to innersvingen på Elkjøp her om dagen. De lovet billigste pris på en TV, hvilket det ikke var. I morgen skal jeg en tur til Moss å hente 2000 kroner som vi betalte over billigste markedspris. Damen er om seg, man er imponert. Hulda har forresten en Robertson AP 200 Sail med elektro/hydraulisk styremaskin. I h.h.t. det jeg har funnet på nettet er greia beregnet for (seil)båter opp til 20 tonn. Jeg vil heller ha noe mer moderne. Penger spart(tjent) er penger man kan bruke på andre ting. Dingser til båten f.eks. eller kanskje ? Jeg er ute etter en liten rorkult pilot... Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Det er godt mulig at jeg er "surmaget" og svært negativ nå, men jeg hadde sett frem til utrolig gode åpningstilbud på bla kartplottere fra MarineUtstyr. Husker jeg ikke feil flagget han med rabatter på opptil 60 % ?! for kort tid siden. Jeg har pr. NÅ ikke sett annet at han ligger 5 - 6% under Veil (villedene) pris. En slik strategi kan jo ikke være spesiellt forretningsmessig klokt, med mindre han lever av besøk på siden sin, og ikke salg?? Det er klart 60 % rabatt trigger interessen for å sjekke sidene hans. Spesielt for oss som jakter pris for å spare lommeboken! Husk at MarineUtstyr.no drives av en 17-åring, så jeg ville ikke tatt lovnader om gibort pris og andre utsagn for god fisk uten videre. Klart det er gøy å leke butikk... Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Husk at MarineUtstyr.no drives av en 17-åring, så jeg ville ikke tatt lovnader om gibort pris og andre utsagn for god fisk uten videre. Klart det er gøy å leke butikk... <{POST_SNAPBACK}> Den der var ufin synes eg.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Poseidon Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Den der var ufin synes eg.. <{POST_SNAPBACK}> Ja, den var MEGET ufin. At han som står bak er 17 år bør kun tale til hans fordel - tenk bare hva 17 åringer ellers ofte "utretter".... Men det er mulig at det å arbeide med båter og båtutstyr har en magisk virkning på ungdommer; vi har jo minst ett stjerneeksempel her på baatplassen - ja nettopp, jeg tenkte selvfølgelig på EysteinD. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Dassic Svart 20.April.2005 Link til dette innlegget Svart 20.April.2005 Den der var ufin synes eg.. <{POST_SNAPBACK}> Vel; det var nå ikke vondt ment på noe vis. Jeg prøvde bare å utrykke at man kanskje ikke kan forvente at en kjellerbutikk som drives av en tenåring har samme grad av seriøsitet som "ordentlige" forretninger. Vedkommende som driver sjappa har jo, etter hva jeg har lest, også gjort det helt klart at dette er hans hobby og at hans ambisjoner er å gå helt andre veier... Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 21.April.2005 Link til dette innlegget Svart 21.April.2005 Husk at MarineUtstyr.no drives av en 17-åring, så jeg ville ikke tatt lovnader om gibort pris og andre utsagn for god fisk uten videre. Klart det er gøy å leke butikk... <{POST_SNAPBACK}> Røkke var vel 16 da han satte igang for alvor. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
bare lek(k)er Svart 21.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2005 Røkke var vel 16 da han satte igang for alvor Jepp, Og Bill Gates, Micael Dell, og Steve Jobs (Microsoft, Dell Computers, Apple) startet i garasjen de og. Det går an! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.