kjetillunde Startet 17.August.2014 Link til dette innlegget Startet 17.August.2014 Båtforeningen min krever at jeg tar opp båten innen 15.okt. Er dette standard prosedyre hos alle båtforeninger? Hva er muligheten for å ha jolla liggende på sjøen om vinteren i oslo området? Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 17.August.2014 Link til dette innlegget Svart 17.August.2014 Alle kan jeg ikke uttale meg om, men det er samme regel hos oss på Nøtterøy. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 17.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2014 Hvor i Oslo kan jeg ha jolla liggende ute i vinter? Eller iallefall litt lenger utover høsten? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 17.August.2014 Link til dette innlegget Svart 17.August.2014 Kva er grunnen til desse reglane? Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 17.August.2014 Link til dette innlegget Svart 17.August.2014 Er ikke meningen at: Hvis båten skal opp. må det skje før 15. okt. Eller er det forbud mot å ha båt på vannet om vinteren? Sitér dette innlegget Link to post
Bkberbesen Svart 17.August.2014 Link til dette innlegget Svart 17.August.2014 Merkelige regler, båter skal da ikke stå på land Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 18.August.2014 Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 I kommunale båthavner i Kristiansand mener jeg at det ikke er lov å ha båter på sjøen om vinteren. I Stavanger er det vanlig å ha båten på sjøen hele året. Avhenger nok av blant annet isforholdene. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 18.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 Kan nok hende det er pga isforholdene da det er mye is om vinteren der jeg har båten. Noen tips til hvor man kan ha en jolle ute om vinteren i oslo området? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.August.2014 Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 Hvorfor ha den på vannet når det er mye is? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 18.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 Det er bare innerst i fjorden det fryser så fort... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.