Stig Å. Startet 17.August.2014 Link til dette innlegget Startet 17.August.2014 Siden det ser ut så jeg må ta båten på land lenge før jeg hadde planer så må jeg jo ha noe og ha den stående på når den den er på land. Finnes det noen tegninger til opplagskrybbe eller bukker til skagerak 21? (det er en 76 mod) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.August.2014 Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 (redigert) Her er en enkel en og en tur til Hogger`n for billige saksejekker. Og fundamenter til presenningstatsivet. Et søk på " opplagskrybbe " er ikke dumt. 111 treff. https://baatplassen.no/i/topic/26101-bygge-egen-opplagskrybbe-23-fots-motorbaat/ Tre slike og nok bord blir et billig stativ. Redigert 18.August.2014 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Stig Å. Svart 18.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 Greit nok det er 11 treff men nå spurte jeg etter til skagerak 21 og ikke masse andre båter hvor krybbene er alt for store... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.August.2014 Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 Vel, har ikke hørt om "skagerak 21 opplagskrybbefabrikken A/S" så du må nok ta utgangspunkt i det generelle. Om du vet hva du trenger så ringe til en av produsentene som annonserer på finn og hør om de har noe som passer. Ellers er isoporklosser og paller mye brukt. Og noen bukker knaller du fort i sammen om du skal ha skreddersøm og ikke får tak i ferdige. Sitér dette innlegget Link to post
Stig Å. Svart 18.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2014 Vel, har ikke hørt om "skagerak 21 opplagskrybbefabrikken A/S" så du må nok ta utgangspunkt i det generelle. Om du vet hva du trenger så ringe til en av produsentene som annonserer på finn og hør om de har noe som passer. Ellers er isoporklosser og paller mye brukt. Og noen bukker knaller du fort i sammen om du skal ha skreddersøm og ikke får tak i ferdige. Nå var det ikke det jeg spurte om heller men om noen har tegninger eller forklaring på opplagskrybbe til slik båt. Den må stå stødig siden jeg skal jobbe i båten i venter så skal ikke ha noe pikk pakk. Kan være jeg bygger sammen noen paller men er jo usikker på hvordan fasongen på skroget er så jeg må jo få den opp før jeg ser hvordan jeg skal gjøre. MEN som sagt hadde vært greit om noen som fks har hatt slik båt hadde tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.