Jump to content

Opplagskrybbe/bukker til skagerak 21

Stig Å.

Recommended Posts

Her er en enkel en og en tur til Hogger`n for billige saksejekker.

Og fundamenter til presenningstatsivet.

bilde

Et søk på " opplagskrybbe " er ikke dumt. 111 treff.

https://baatplassen.no/i/topic/26101-bygge-egen-opplagskrybbe-23-fots-motorbaat/

Tre slike og nok bord blir et billig stativ.

bilde

bilde

bilde

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Guest Avmønstret#

Vel, har ikke hørt om "skagerak 21 opplagskrybbefabrikken A/S" så du må nok ta utgangspunkt i det generelle.

Om du vet hva du trenger så ringe til en av produsentene som annonserer på finn og hør om de har noe som passer.

Ellers er isoporklosser og paller mye brukt. Og noen bukker knaller du fort i sammen om du skal ha skreddersøm og ikke får tak i ferdige.

Vel, har ikke hørt om "skagerak 21 opplagskrybbefabrikken A/S" så du må nok ta utgangspunkt i det generelle.

Om du vet hva du trenger så ringe til en av produsentene som annonserer på finn og hør om de har noe som passer.

Ellers er isoporklosser og paller mye brukt. Og noen bukker knaller du fort i sammen om du skal ha skreddersøm og ikke får tak i ferdige.

Nå var det ikke det jeg spurte om heller men om noen har tegninger eller forklaring på opplagskrybbe til slik båt. Den må stå stødig siden jeg skal jobbe i båten i venter så skal ikke ha noe pikk pakk. Kan være jeg bygger sammen noen paller men er jo usikker på hvordan fasongen på skroget er så jeg må jo få den opp før jeg ser hvordan jeg skal gjøre. MEN som sagt hadde vært greit om noen som fks har hatt slik båt hadde tips.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...