Heba Startet 21.April.2005 Link til dette innlegget Startet 21.April.2005 Hei! Noen som har navn og nummer til rimelig kranbil i Asker? Jeg bor ca 2 km fra utsettstedet, og båten veier 1 tonn. Har søkt litt på tidligere innlegg og ser at prisene varierer fra 400 - opp mot 2 000. Så: Noen som har ca pris og navn nummer på noen i mitt område? Sitér dette innlegget Link to post
dannis Svart 21.April.2005 Link til dette innlegget Svart 21.April.2005 Prøv Knut på 97588060. Han holder til i Sætre - området og er en hyggelig kar. Sitér dette innlegget Link to post
Baronjon Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Noen år siden den posten men. Jeg lurer på det samme. (Nummeret fungerte ikke lenger) Seilbåt, 25 fot, 2,5tonn(?) ca. 6 km Noen som kan gi meg et tips? (Har prøvd å søke google,gulesider og bp uten hell) Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Hør med de i Vollen båtforening, de har nok en del kontakter, evnt. T.O Bull i Drammen, evnt. Oslo avdeling. Kent Kran Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Hva med Bærum Kranservice? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 Du kan jo prøve Eriksen Kran og Transport i Drøbak. Han kan jo kjøre gjennom tunnelen til Asker-siden. Han er spesialisert i båttransport og etter hva jeg har sett har han peiling. Prisene aner jeg ikke noe om dessverre. www.eriksenkran.no Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Nils Gullhav Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 FET transport v/Frank Eriksen. 92 83 73 55 Han bor i Bærum. Kjører ordentlig stor kranbil. Hilsen Nils Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 15.September.2009 Link til dette innlegget Svart 15.September.2009 Eller ring Rune Madsen på Nærsnes utrolig dyktig tlf 46405562. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.