sunnmøre Startet 21.August.2014 Link til dette innlegget Startet 21.August.2014 Nokon som veit om ein lampe som går på batteri (ikkje båtbatteriet) som kan nyttast som ankerlanterne? Bør sjøvsagt vere led-lyspærer, og vere vanntett. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 21.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Nokon som veit om ein lampe som går på batteri (ikkje båtbatteriet) som kan nyttast som ankerlanterne? Bør sjøvsagt vere led-lyspærer, og vere vanntett. Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Denne kan du kanskje bruke..... http://www.nautiskhandel.no/storefront.php?pid=3823 Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Har en slik znick kinket til på jolla. funker greit den. Sitér dette innlegget Link to post
tombok Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Noe sånt noe? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Men skal du klatre opp i masta og slå den av og på hver gang den skal brukes? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
tombok Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Men skal du klatre opp i masta og slå den av og på hver gang den skal brukes? Må jo ikke ha den i masta. Den kan vel like gjerne stå på en stang fra pushpit f.eks. Sitér dette innlegget Link to post
Aquamatic Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Jeg bestilte denne på ebay, funker utmerket. Rask levering også, tatt avsenderlandet i betraktning. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Noe sånt noe? Jeg har en slik, den kan du feste med magnet på kalesjetaket. Men best av alt du klan feste den på capen og bruke den som lanterne når du kjører gummibåt om natten, sett den på blink så er du helt sikker på å bli sett. Jeg har denne som ankerlantene, fungerer utmerket, lader AAA batterier ned en 12V batterilader. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.