StenIvar Startet 21.August.2014 Link til dette innlegget Startet 21.August.2014 Noen som vet om noen som tar på seg reparasjon/oppussing av glassfiber båt (20 fot) til fornuftige priser og orntlig arbeid? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Dette lar seg sjelden kombinere! Ta tak selv - er bare moro atte.. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Fornuftige priser og båt, det har jeg aldri hørt om før.. Enig med Norcem, gjør det selv, både lærerikt og gøy :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Hehe, men kona synes ofte det er fornuftige priser. Hun har bare ikke sett kvitteringene.. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Kjør den til Latvia, med norske priser er det ikke mulig å pusse opp "billige" båter uten at det bare blir tap. Har ikke erfaring med jobben gjort i østeuropa selv, men prosjektet skulle ikke vært stort før jeg hadde sett på denne løsningen. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 De aller fleste distrikt har sitt eget latvia som både skrur bil og sveiser og utfører lakkarbeid rimelig. Med kvalitet etter prisen vel og merke. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ivar Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 hva går jobben ut på, er det omfattende arbeid som trengs..? er det strukturelle skader , så ville jeg vel ikke latt hvemsomhelst tatt jobben Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fortego Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Som regel er det knapt nok verdt å fikse selv hvis man skal tenke på eventuell verdiøkning... Men hvor mange av oss gjør det Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/107732-viking-conquest-på-nye-tokt/ Link to post
StenIvar Svart 22.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Nei det er snakk om litt sprukket gelcoat her og der...samt noen små sår som må lappes for så å lakkere båten....for en som kan det og har plass til å gjøre det så tipper jeg han gjør mye på 15-20 timer... lakkering kommer utenom... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.