Domex Startet 21.August.2014 Link til dette innlegget Startet 21.August.2014 Hei. Jeg har kjøpt meg en Daycruiser med Volvo Penta v8 og 290 drev. Jeg får tiltet drevet litt opp og ned. Da bruker jeg spaken til høyre på bildet. Men jeg får ikke tiltet det helt opp. Har det noe med knappen til venstre? Skjer ingenting når jeg trykket på den Sitér dette innlegget Link to post
Maruma Svart 21.August.2014 Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 (redigert) Hei, Du må holde bryterknappen inne mens du dytter vippebryteren oppover. Ned igjen behøver du kun å dytte vippebryteren ned. Du må stoppe motoren om du skal tilte opp med begge knappene, grunnen er at drivknuta i drevet liker ikke å bli vridd så mye og kan gå i stykker. Redigert 21.August.2014 av Kaptein Gjelseth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Domex Svart 21.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2014 Akkurat. Tusen takk for svar. Har aldri hatt båt ned drev før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.