ehrnst Startet 22.August.2014 Link til dette innlegget Startet 22.August.2014 (redigert) Hei, På båten står det en prestolite fordeler med nummer 855932. Vurderte om jeg skulle oppgradere til elektronisk tenning, men ser nesten ut for å være det fra før, eller må jeg av med "lokket" for å se skikkelig? Videre, mens jeg fiklet litt på instrument bordet oppdaget jeg at den ene sikringen var litt varm. Jeg tok den ut, og da stoppet motoren?! Det gjelder sikringen til venstre i bilde. Redigert 22.August.2014 av ehrnst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Fordeleren din er elektronisk, hadde maken på en Glastron. Min tok kvelden så jeg fikk av en kompis en gammel med stifter og byttet samtidig til ny coil. Du får billige ombygningssatser på ebay om du ønsker å reparere den fordeleren du har. Mener å huske at Volvo har sluttet å selge reservedeler til denne fordeleren så skal du ha original så må du bytte hele fordeleren. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
ehrnst Svart 22.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 takker for svar, da er det altså ingen vits å bytte til mallory eller liknende for å få stifteløs tenning. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Nei, ingen vits. Du har allerede stifteløs tenning :-) Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
ehrnst Svart 25.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Noen som kan opplyse meg om dette med sikringen i instrumentpanelet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.