Windy37GM Startet 22.August.2014 Link til dette innlegget Startet 22.August.2014 Heisann Måtte bare lempe det ut her, siden man her kanskje forstår gleden av ny båt. Bavariaen er solgt (http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=50835742) skal til en hyggelig fyr i Florø. Ny båt er på handa, endelig en Windy 37 Grand Mistral 2000 modell. Her er bilde fra nåværende eier: Gleder meg vilt til å levere og overta :-) Nicket byttes derved også fra Bavaria32sport til Windy37GM Mvh Windy37GM tidligere Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Stjerneglimt Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Gratulerer med knallfin båt! Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Grattis med flott båt ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Onkel Lars Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 (redigert) Gratulere med en ny og meget pen båt. Me som har bådsygå forstår lett den store gleden det er med å få en ny båt på vannet. Du må ha sykdommen sjøl for å fatte kor står glede båtlivet gir deg. Redigert 22.August.2014 av Onkel Lars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frese på Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Gratulerer med skikkelig redskap! Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Gratulerer.....håper god været kommer tilbake litt da. Når er det overtakelse.... Sitér dette innlegget Link to post
///Jacobsen Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Gratulerer med ny fantastisk flott båt :) Sitér dette innlegget Link to post
Jo9 Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Gratulerer med nytt fartøy og velkommen i flokken. Sjekk også ut Windyklubben.com Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Gratulerer med en helt fantastisk linjelekker båt. like lekker i linjene den dag i dag,som den var når den kom i 1998 var det vel(?).en ekte klassiker! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Tullekopp1 Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Den båten var jo nesten for fin til å selge, mens den nye var for fin til å la være å kjøpe... Gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Hei, og gratulerer :) Kjøpte maken tidligere i sommer, knallfin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2014 Takk! Bavarian har vært et veldig hyggelig bekjentskap. Teknisk har den fungert flott for oss. Vi har trivdes i båten, lengste tur har vært 4,5 uker. Blir snodig å se den dra. Jeg har drømt om W37GM i 10-12 år og tiden er kommet for å realisere. Hendelser i livet har gjort at jeg skjønner man ikke lever evig. Så da gjør vi dette. Gleder meg stort :-) Mvh Windy37GM tidl Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bonus Svart 24.August.2014 Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Jøss, denne tråden har gått meg hus forbi. Gratulerer så mye med flott båt Man skal ikke tro at livet varer evig nei, så det er ikke dumt å leve mens man lever Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 24.August.2014 Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Gratulerer med flott båt.Det er akkurat samme grunn til at vi kjøpte større båt. Som Bonus klokelig sier. Lev nå Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 24.August.2014 Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Flott båt gratulerer Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
TICORA Svart 24.August.2014 Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Flott båt! Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 24.August.2014 Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Gratulerer så mye med en virkelig flott båt ! Jeg hadde også veldig sans for Bavariaen du solgte, ser ut til å være en meget velholdt og fint oppgradert båt. Jeg håper på å finne noe tilsvarende dersom/når det blir båtbytte igjen..... Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 24.August.2014 Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Gratulerer med ny båt. Windy leverer flotte båter :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Gratulerer så mye med flott båt :-) En moderne klassiker :-) 2000 mod tilsier vel KAD44? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bonus Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 ... 2000 mod tilsier vel KAD44? Står vel så i hans oppdaterte Footer, SAP. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Fikset på signaturen istad :-) Det er KAD44 eller 300. Med 300 er prisen en del høyere, uten at jeg synes det er verdt det. mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
sap_2000 Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Står vel så i hans oppdaterte Footer, SAP. Leser via TapaTalk så ser ikke signaturer etc :-) Fikset på signaturen istad :-) Det er KAD44 eller 300. Med 300 er prisen en del høyere, uten at jeg synes det er verdt det. mvh Windy37GM Nei og KAD300 kom vel ikke før årsmodell 2002 heller? Svoger hadde NV390 med 2x KAD44. Motorene hadde gått 1400 timer når de solgte og fungerte bra. Den hadde spist noen drev på veien, men det er nok pga tung båt. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
WGM Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Takk! Bavarian har vært et veldig hyggelig bekjentskap. Teknisk har den fungert flott for oss. Vi har trivdes i båten, lengste tur har vært 4,5 uker. Blir snodig å se den dra. Jeg har drømt om W37GM i 10-12 år og tiden er kommet for å realisere. Hendelser i livet har gjort at jeg skjønner man ikke lever evig. Så da gjør vi dette. Gleder meg stort :-) Mvh Windy37GM tidl Bavaria32sport Gratulerer med kjempeflott båt og velkommen inn i en helt ny verden. Windy'n er fantastisk i sjøen, så denne kan du bare fosse videre i 25 knops med når Bav'er må snu og søke seg inn i nærmeste lagune med pjolterskvulp. Vi har hatt vår 3 somre nå og det største problemet er at 4 ukers ferie er alt for lite En god investering i livskvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Gratulerer med en flott båt! Når anledningen byr seg, er det viktig å realisere sine drømmer! Den angeren som gnager mest, er angeren over de tingene man aldri fikk gjort. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.