Jump to content

Båten er solgt, ny båt på handa - Nytt nick

Windy37GM

Recommended Posts

Heisann

Måtte bare lempe det ut her, siden man her kanskje forstår gleden av ny båt. Bavariaen er solgt (http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=50835742) skal til en hyggelig fyr i Florø.

Ny båt er på handa, endelig en Windy 37 Grand Mistral 2000 modell. Her er bilde fra nåværende eier:

bilde

bilde

Gleder meg vilt til å levere og overta :-)

Nicket byttes derved også fra Bavaria32sport til Windy37GM

Mvh

Windy37GM tidligere Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Takk!

Bavarian har vært et veldig hyggelig bekjentskap. Teknisk har den fungert flott for oss. Vi har trivdes i båten, lengste tur har vært 4,5 uker. Blir snodig å se den dra.

Jeg har drømt om W37GM i 10-12 år og tiden er kommet for å realisere. Hendelser i livet har gjort at jeg skjønner man ikke lever evig. Så da gjør vi dette. Gleder meg stort :-)

Mvh

Windy37GM tidl Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Står vel så i hans oppdaterte Footer, SAP.

Leser via TapaTalk så ser ikke signaturer etc :-)

Fikset på signaturen istad :-)

Det er KAD44 eller 300. Med 300 er prisen en del høyere, uten at jeg synes det er verdt det.

mvh

Windy37GM

Nei og KAD300 kom vel ikke før årsmodell 2002 heller?

Svoger hadde NV390 med 2x KAD44. Motorene hadde gått 1400 timer når de solgte og fungerte bra.

Den hadde spist noen drev på veien, men det er nok pga tung båt.

Mvh. SAP

Takk!

Bavarian har vært et veldig hyggelig bekjentskap. Teknisk har den fungert flott for oss. Vi har trivdes i båten, lengste tur har vært 4,5 uker. Blir snodig å se den dra.

Jeg har drømt om W37GM i 10-12 år og tiden er kommet for å realisere. Hendelser i livet har gjort at jeg skjønner man ikke lever evig. Så da gjør vi dette. Gleder meg stort :-)

Mvh

Windy37GM tidl Bavaria32sport

Gratulerer med kjempeflott båt og velkommen inn i en helt ny verden. Windy'n er fantastisk i sjøen, så denne kan du bare fosse videre i 25 knops med når Bav'er må snu og søke seg inn i nærmeste lagune med pjolterskvulp.

Vi har hatt vår 3 somre nå og det største problemet er at 4 ukers ferie er alt for lite :yesnod: En god investering i livskvalitet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...